کیانا

یاداشت های یهویی و گاهی هم شعر و داستان

کیانا

یاداشت های یهویی و گاهی هم شعر و داستان

نوبت عاشقی

روز شنبه بابا اومد.عصر بود و خسته.خیلی خسته اونقد که هیچکی غیر از افسانه نمی تونس آرومش کنه.منم از سهمم گذشتم به خاطر بابا.فقط رو کاناپه،جلویِ اتاق خوابشون نشستم تا وقتی که بابا می خواد بره بخوابه منو ببینه.بدجور دلم گرفته بود.اگه بابا اذیت نمی شد،    می زدم زیر گریه.

دیشب افسانه کشیک بود.با بابا رفتیم کنار دریا به زور یه جای خلوت پیدا کردیم.- همیشه خودمون یه جای خلوت داشتیم اما اونجا رو مسافرای نوروزی گرفته بودنش.- بابا هشت کتاب سهراب رو همراش آورده بود.من خیلی از حرفاشو نمی فهمم به همین دلیل هم زیاد خوشم نمی آد.بابا حالت عجیبی داشت مثل بهت زده ها.انگار غمگین بود.انگار می فهمید چی تو ذهنم می گذره.و من خجالت کشیدم که فِک می کردم بابا از من عقب افتاده! گفت:"زندگی بدون عشق معنا نداره.مثل اینکه عشق یه تیکه از ماست.تیکه گمشده ما."و سهراب خوند:

 

.... دلم گرفته،

دلم عجیب گرفته است.

تمام راه به یک چیز فکر می کردم. ...

 

بابا غمگین نبود.داشت فکر می کرد نیگاش تا ته دریا می رفت.

 

.... قشنگ یعنی چه؟

-         قشنگ یعنی تعبیر عاشقانۀ اشکال. ...

 

گفت:"یکی ما می تونیم عاشقانه جهان رو ببینیم،یکی نمی تونیم جهان رو ببینیم."

گفتم:"یعنی اگه عاشقانه نبینیم یعنی هیچ؟!!" سرشو تکون داد که هیچ.

گفتم:"عاشقانه دیدن یعنی چه؟؟! " - یعنی قشنگ دیدن همه چیز."

و خوند:

 

.... خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند

و دست منبسط نور روی شانۀ آنهاست. ....

 

گفت:" تا حالا فِک می کردم دیگه وقت فکر کردن نیست.بقیه به همون اندازه ای که من فکر می کنم هم نمی تونن پا به پام بیان.شاید فقط بعضیا.اما حالا می بینم این جریان تمومی نداره.دائم دائم اشتباه اما بابا گفت دائم- باید فکر کنم.ما یه ارزش خاص داریم یه ارزش که باید همه مون عاشق اون ارزش باشیم نه هیچ چیز دیگه.همدیگه رو به خاطر اون ارزش دوس داشته باشیم."

دریا آروم نبود.اما تا تهش پیدا بود.احساس می کردم به هیچ کس احتیاج ندارم.احساس می کردم راحتم. بابا شونه مو نوازش می کرد.فِک کنم بقیه عید بهمون خوش بگذره.

کیانا

دوشنبه7/1/84

نظرات 9 + ارسال نظر
عموجواد پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ب.ظ http://javaad.blogsky.com

خوبه . بیشتر بنویس.

ژاله پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ق.ظ

کیانا جون - آدم از فروردین تا حالا می تونه بمیره و زنده شه . پس کجایی - چرا نمی نویسی ؟ قلمت خشک میشه ها . ازمن گفتن . بنویس . بنویس بنویس .

JEFF پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ق.ظ http://XXXXXX................

SALAM CHETORِY WEBLOGET BAHAL BOOD ESMETAM KHEILI GHASHANGE MANAM GHABLAN 1 KIO DOOST DASHTAM ESMESH KIANA BOOD BEHAR HAL MOHEM NIST DIGE MOVAZEBE KHODET BASH BAZAM SAR MIZANAM BEBINAM MATLAB JADID NANEVESHTI YA NA MOVAZEBE KHODET BASH BYE

کیانا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام .
جالبه !همین طوری داشتم search میکردم web تو رو دیدم اخه منم کیانام !!!!!!! ولی خیلی توپ بود . آفرین .

پسر نیمه شب پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:00 ب.ظ http://midnightboy.blogsky.com

سلام . یادت میاد از عشقم گفته بودی که داره به نتیجه میرسه ؟
کیانا نرسید . نرسید .
کیانا همه چی خراب شد . با اینکه خیلی تلاش کردم . کیانا همه چی نابود بود . همه خاطره ها همه یادگاری ها . همه و همه از بین رفت انگار که هیچوقت عشقی نبوده ...
چرا؟

مهدی یعقوبی چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ http://baridesaba.blogfa.com

معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا/کفرش همه ایمان شد تا باد چنین بادا/عیدآمد و عید آمد یاری که رمید آمد/عیدانه فراوان شد تا باد چنین بادا.دوست عزیز سال جدید خورشیدی را به شما تبریک عرض می کنم.آدرس وبلگ من تغییر کرده است.لطفا لینک مرا تغییر دهید.

مهدی یعقوبی شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://baridesaba.blogfa.com

سلام
خواستم بهتون خبر بدم کتاب خانم شادی صندوقی با نام (و ما نارس چیده شدیم) منتشر شده است.
ضمنا ایشان وب شخصی هم راه اندازی کردند آ‌درسش رو میتونین تو وب من پیدا کنین.

حاج جعفر لک زایی سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ب.ظ http://lakzaee86.parsiblog.com

به نام خدا سلام
کیانا یعنی طبیعت
و....و جعفر یعنی رود
موفق باشید

behshad ( Booter ) yahoo 8 دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 8 final Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam
khosh hal shodam
behshad
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد