کیانا

یاداشت های یهویی و گاهی هم شعر و داستان

کیانا

یاداشت های یهویی و گاهی هم شعر و داستان

تنهایی نقاش خیابان چهل هشتم

سلام به همه

امروز اولین یاداشتم رو می نویسم.من چهارده سالمه و  کلاس اول دبیرستان هستم.تنها بچه خونه ام.بابام مهندس مخابرات و مامان دکتر!

اصلا به هم نمی آن.اول قصد نداشتم در مورد زندگیم بنویسم اما حالا قصد دارم این کار رو کنم.در واقع من بچه راستکی بابا و مامانم نیستم.الان عجله دارم.فردا احمدی نژاد(نزاد)میاد بوشهر.بقیه ش رو فردا می نویسم.

 

                                                                                                                                   کیانا

نظرات 1 + ارسال نظر
بهشت دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ق.ظ http://nochagh.blogsky.com

سلام دختر کوچولوی ناز.من رضوان.وبلاگ من هم بیا.میخوام ازت سوآل کنم چه احساس های نابی داری که واسه من میتونه سوژه نوشتن باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد