کیانا

یاداشت های یهویی و گاهی هم شعر و داستان

کیانا

یاداشت های یهویی و گاهی هم شعر و داستان

گوش.چشم.شعور

 افسانه می گه تو غیر عادی هستی .یه دوست دارم به اسم شیوا.ما تو یه مدرسه غیر انتفاعی درس می خونیم.از اون مدرسه هایی که می شه نتیجه گرفت "علم بهتر است یا ثروت؟" من و شیوا مثلا شاگرد زرنگای کلاس هستیم. – به قول افسانه در شان دختر آدمای سطح بالا نیست که شاگرد معمولی کلاس باشن.اما بابا می گه در شان "آدم" نیست که طبق دستورالعمل زندگی کنه.- و همه فکر میکنن ما اهل فکریم!اما من دارم به این نتیجه می رسم که ما فقط یه سری دختر معمولی هستیم که اهل بوشهریم.داییم می گه – یکی از دایی هام دکترای جغرافی داره و دانشگاه درس می ده.خیلی آدم با حالیه.گاهی اوقات که در مورد ازدواج کردن با دایی دیگه م صحبت می کنه خونه ما می ره تو هوا.افسانه می گه دایی محسن غیر عادیه.مامان به هرکی که حرف جدیدی می زنه می گه غیر عادی.دایی هم عمدا ژست آدم های آنتی فیمینیست رو به خودش می گیره  و چاپلوسی خانم ها رو نمی کنه.- تنها آدم هایی می تونن بگن اهل فکرند که به زندگی خالص رسیده باشن.وگرنه همه همیشه مغلوب روال عادی زندگین.من اولا(اوایل) نمی فهمیدم اما حالا داره کم کم یه چیزایی دسگیرم می شه.

شیوا تو این چن مدته اخیر، یه دوس پسر پیدا کرده به اسم محمد.مثلا داشتن یه رابطه فکری!از اول قرار نبود هیچ اتفاقی از هیچ نوعی بینشون بیوفته.این آقا محمد منطقی به نظرمی رسید.دیروز شیوا اومد خونه مون.مث معتادا دساش می لرزید.بی قرار بود.گفت:فکر می کنم با تمام وجود محمد رو دوس دارم.تمام ذهنم رو اشغال کرده.نمی تونم حتی یه دقیقه دوریش رو تحمل کنم.زمزمه صداش تو گوشم ،مث آهنگ سحرآمیزی،جادوم می کنه!!!!!!!!! – این علامتا واسه اینه که1.شیوا بعضی از قسمتاشو بهم نگفته بود و حالا فهمیدم آدم نامرد تراز من هم پیدا می شه.2.از چنان الفاظ رومانیکی تو حرفاش استفاده می کرد که اگه حرفای فلسفی!عرفانی!عقلی!!! و ...اونو با جناب محمد خان می شنیدی،حالاشاخت در می اومد.3.بابا شاخم دراومد-

دایی محسن می گه  دخترا شعورشون تو گوششونه و مامان افسانه می گه پسرا هم شعورشون تو چششونه،بی شعورای نفهم!

من فکر می کنم هر دوتاشون راست می گن .به خصوص در مورد آدمایی که به زندگی خالص نرسیدن هر دوتاشون راست می گن .متاسفانه.

 

                                                                                                                        چهارشنبه تاسوعا

                                                                                                                          کیانا

نظرات 1 + ارسال نظر
علی بهزادیان چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.abehzadian.blogsky.com

با سلام...
وبلاگتان خوب و زیباست!
من هم در گلچین دانش هستم و اماده کمک در زمینه طراحی و ساخت قالب وبلاگ!
یا حق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد