کیانا

یاداشت های یهویی و گاهی هم شعر و داستان

کیانا

یاداشت های یهویی و گاهی هم شعر و داستان

نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

 

وقتی که بچه بودم ،- چار پنج  ساله- و تا حالا  همیشه بابا برام یه راه   بچه گی کردن بود.هر کاری که از نظر افسانه و همه مامان های دنیا قدغن و خطرناک بود،من و بابا انجام می دادیم.از آتیش بازی گرفته  تا خاک و خلی کردن خودمون و لباسامون.همینطور کارای جالبی که شاید کمتر باباها همراه دختراشون انجام بدن.مثلا همیشه با هم می ریم دوچرخه سواری یا حتی تو روزای ِ غیر ِروزِ جشن بادبادک ها – چن سالیه که تو بوشهر جشن بادباک ها برگزار می شه و خیلی حال می ده- می رفتیم کنار ساحل بادباک بازی به قول دایی محسن ،بابا، یه عاصی ِ خاموشه.-چون بیشتر این کارا رو دزدکی مامان انجام می دادیم.

پریروز با سرویسم نرفتم خونه.عمدا ًزودتر حرکت کردم.وااااااای! تا حالا شهر به این کوچیکی رو بدون سرویس گزَ نکرده بودم.حتی قدم زدن هام هم اونقد کم و با همراه بوده که حالا حس می کنم.واقعا ًداشتم یه کار جدید انجام می دادم.یه لذت دیگه هم داره و اون اینه که کاری خلافِ روال عادی انجام دادم.به قول بابا "خلافِ دستور العمل زندگی کردم".دایی می گه "آدمیتِ آدم  رو با میزان عصیانش اندازه می گیرن".مامان افسانه می گه "عصیان مال نوجوناست.بعدا ًمی فهمن چِقََد کارای احمقانه انجام می دادن.".پس علی الظاهر همه با عصیان من موافقن.پریروز شروعش بود.در ضمن من چهل و پنج دقیقه دیر کردم.مامان کشیکش رو ول کرده بود تو خیابون می گشت دنبالم.بابا هم خونه منتظر بود.آخرش مامان دو کوچه قبل از خونه پیدام کرد.سوار که شدم،گفت که تا حالا کجا بودم.و من گفتم یه چیز لازم داشتم و رفتم خریدم.بعدش سعی کردم فقط به کار ِ احمقانۀ بعدیم فِک کنم و اصلا ً نشنیدم افسانه با عصبانیت و صدای بلند چی می گفت.برخورد بابا جالب بود.مثِ همیشه خیره بهم نیگاه کرد،بوسیدم و بعد محکم بغلم کرد.

می خوام خودم از دایی در مورد "عشق نافرجامش" بپرسم.به من چه که افسانه خوشش نمی آد.من خوشم می آد.

                                                                                         

 

                                                                           کیانا

                                                                              شنبه 29/11/

نظرات 5 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.pooyamcs.blogsky.com

سلام.
وبلاگت در باره ی خاطراتته؟

تقریبا البته کمی با فکرای خودم-داییم-مامانم-شیوا و...قاطی می شه.

نوپا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام خدمت شما
ممنون می شوم نظرات شما را هم در باره وبلاگم و تبادل لینکها بدانم به امید دیدار

کیمیانت یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ب.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! فروش ویژه کارتهای اینترنت کیمیانت آغاز شد.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید.
با استفاده از سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

من اینجا انواع تبلیغات رو هم می پذیرم.اما اشنتیون می گیرم.

رضا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.lllabadancitylll.blogsky.com

سلام
خیلی جالبه امیدوارم موفق باشید یک سری به من بزن

پسر نیمه شب چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:30 ب.ظ http://midnightboy.blogsky.com

سلام کیانا خانوم .
مثل همیشه ساده و خودمونی نوشتی و همین نوع نوشتنت خیلی قشنگی هاصی به مطالبت داده
موفق باشی .
راستی کیانا جان این عکس خودتونه که بعنوان لوگو قرار دادید ؟

ممنونم.عکس خودمه اما نمی دونم کار درستی کردم یانه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد