کیانا

یاداشت های یهویی و گاهی هم شعر و داستان

کیانا

یاداشت های یهویی و گاهی هم شعر و داستان

یه سوال هزار جواب

آقا سروش تو وبلاگ ((الهه ی عشق)) در مورد یه عشق ناکام مانده می نویسه.پسر نیمه شب از یه عشق می نویسه که داره به نتیجه می رسه.اگه بری وب گردی خیلی از بلاگا در مورد عشقه. من اعصابم داره به هم می ریزه.ای ی ی که همه می گن یعنی چه؟من نمی خوام کسی حرفای تکراری تحویلم بده."عشق یعنی خدا..." "عشق یعنی یکی شدن..." "عشق ..."

من منتظرم و البته بی کار نمی شینم.

                                                                کیانا در آخرین روز سال

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدیس دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:11 ب.ظ http://ghasedakk.blogsky.com

سال نوت مبارک .. سالی سبز و بهاری رو برات آرزو میکنم ..

جمشید دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ب.ظ http://zakhme-aghl.blogsky.com

سلام دوست عزیز
سال نو رو بهت تبریک میگم(یه تبریک داغ تازه)
امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشی و وبلاگت هم پر رونق تر از همیشه باشه
موفق باشی
به من هم سر بزن

سروش و شکوفه سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.setaresoroosh.blogfa.com

سلام آبجی .........
قبل از هر چیز ساله نو رو به تو دوستانت تبریک میگم.امیدئارم ساله خوبی برات باشه .
من نمیدونم باید چی بگم

پسر نیمه شب سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ب.ظ http://midnightboy.blogsky.com

سلام .
می دنی عشق به خدا تو دل همه ما ها هست واسه همینه که تو بد ترین شرایط به اون پناه می بریم .
ولی واسه درک کردن عشق به یک نفر قفط می تونم به شما بگم که امید وارم خودت عاشق بشی چون فقط اینطوری می تونی درک کنی .
دوست داشتن و عاشق شدن زیباترین احساسی هستش که خدا در وجود بنده هاش قرار داده و خیلی حیف هست که این احساس قشنگ تو وجود آدم ها زنده نشه .
امید وارم که سال خوبی داشته باشی

ژاله شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام . منم بهت میگم نوروزت پیروز . هر روزت نوروز. اما عشق! یه توهم . یه انرژی . مثل صوت . مثل جوونی. انرژی که یهویی ایجاد میشه . گاهی گر میگیره و گاهی سرد میشه ولی هست . همیشه هست. من اونو بهت توصیه نمیکنم. شیرینه ولی همیشه پشیمونی داره . همیشه همراه با یه ناکامییه . دهشتناکه. دوست داشتن عمیقتره. ماندگارتره . رو یه خط مستقیم جلو میره . کم و زیاد نمیشه . من عشقو توصیه نمیکنم. بهتره دوستات بهت کمک کنن و اونو بهت معرفی کنن . ممکنه گیج بشی . ولی سعی کن از تجربه های دیگران اونو معنی کنی تا میتونی بهش نزدیک نشو.
مراقب خودت باش و باز هم بنویس .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ

بسم رب المنتظر المهدی
سلام
موافقم عشق یعنی خدا و همین و بس
منتظرتم
التماس دعا

ابوالفضل دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام کیانا. من اولین باراست که سایت تو رو میبینم. من تنها یک آدرس ایمیل دارم. دوست داشتی برام ایمیل بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد